Szolgáltatások
Az MGR-Informatika Kft. az alábbi szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei részére:
- Megbízható IT szakértői támogatás
- Service Desk típusú támogatás
- Tervezés (informatikai beruházás és az ahhoz szükséges cash flow tervezése)
- Teljes IT infrastruktúra üzemeltetése (szerver és munkaállomás)
- IT outsourcing
- Versenyeztetés, pályáztatás
- Helyi és távoli rendszeradminisztráció
- Vékony kliens - Terminál szerver technológia támogatása és üzemeltetése
- Hálózatok építése (kábelezéstől az aktív eszközök konfigurálásáig)
Ezeken felül:
- Számítógépes hálózatok építése, karbantartása, javítása
- Rendszerfelügyelet, rendszergazdai feladatok ellátása, üzemeltetés
- Windows szerverek telepítése, konfigurálása, karbantartása, felügyelete
- Windows munkaállomások karbantartása, konfigurálása
- Szaktanácsadás, telefonos segítségnyújtás, oktatás
- Hardver- és szoftverbeszerzések teljes körű lebonyolítása
Tipikus KKV problémák, amelyekkel már Ön is találkozhatott:
- A biztonsági mentés készítésén túl a cégek nem képesek a nélkülözhetetlen üzleti adatok maradéktalan visszaállítására is, ami adatvesztéshez vezethet
- Az érzékeny és bizalmas céges adatokhoz illetéktelenek is hozzáférhetnek a vállalat Wi-Fi hálózatán keresztül, sokszor a rendszergazdák tudta nélkül
- A helyi hálózat nem az elérhető legnagyobb sebességgel működik, így a munkavégzés sem lehet hatékony
- A kliens számítógépek sebességét csak új eszköz vagy szoftver beruházása révén tudják érezhetően növelni, pedig egy szerver konfigurációban jártas szakember beruházás nélkül is képes lehet erre
- A vállalaton belül nem minden szoftver legális, a cégvezető sokszor nincs is ennek tudatában
- A cégek nem tudják, melyik tervezett informatikai beruházás a legideálisabb számukra ár/érték arányban
- Egy meglévő informatikai partner cég ajánlatáról szakmai véleményt alkotni – és ezáltal a helyes döntést kiválasztani – csak egy független szakértő segítségével lehet
Tipikus nagyvállalati problémák, amelyekkel már Ön is találkozhatott:
- Az informatikai rendszerek auditálása nem minden jelenleg elfogadott szakmai szempontot figyelembe véve (pl. Sarbanes-Oxley direktíváknak való megfeleltetés) történt, így előfordulhat olyan eset, amikor egy dolgozó visszaél a céges adatokkal vagy jogosítványaival
- A szerverek virtualizációja során nem a legmegfelelőbb irányt választották, így hatalmasra duzzadt beruházás lett belőle, ráadásul drága fenntartani és üzemeltetni
- A cégek nincsenek tisztában a szoftvereik licenc költségének minimalizálási lehetőségeivel, így sokszor többszörösét költik erre a szükségesnél
- A munkaadó nem feltétlenül észleli, ha a munkavállalók nem csak a munkavégzésükhöz szükséges adatokhoz férhetnek hozzá, ami lehetőséget teremt az adatlopásra
- A cégek nincsenek tisztában azzal, ha ipari kémkedés fenyegeti őket az informatikai rendszereiken keresztül