Szolgáltatások

Az MGR-Informatika Kft. az alábbi szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei részére:

  • Megbízható IT szakértői támogatás
  • Service Desk típusú támogatás
  • Tervezés (informatikai beruházás és az ahhoz szükséges cash flow tervezése)
  • Teljes IT infrastruktúra üzemeltetése (szerver és munkaállomás)
  • IT outsourcing
  • Versenyeztetés, pályáztatás
  • Helyi és távoli rendszeradminisztráció
  • Vékony kliens - Terminál szerver technológia támogatása és üzemeltetése
  • Hálózatok építése (kábelezéstől az aktív eszközök konfigurálásáig)

Ezeken felül:

  • Számítógépes hálózatok építése, karbantartása, javítása
  • Rendszerfelügyelet, rendszergazdai feladatok ellátása, üzemeltetés
  • Windows szerverek telepítése, konfigurálása, karbantartása, felügyelete
  • Windows munkaállomások karbantartása, konfigurálása
  • Szaktanácsadás, telefonos segítségnyújtás, oktatás
  • Hardver- és szoftverbeszerzések teljes körű lebonyolítása

Tipikus KKV problémák, amelyekkel már Ön is találkozhatott:

  • A biztonsági mentés készítésén túl a cégek nem képesek a nélkülözhetetlen üzleti adatok maradéktalan visszaállítására is, ami adatvesztéshez vezethet
  • Az érzékeny és bizalmas céges adatokhoz illetéktelenek is hozzáférhetnek a vállalat Wi-Fi hálózatán keresztül, sokszor a rendszergazdák tudta nélkül
  • A helyi hálózat nem az elérhető legnagyobb sebességgel működik, így a munkavégzés sem lehet hatékony
  • A kliens számítógépek sebességét csak új eszköz vagy szoftver beruházása révén tudják érezhetően növelni, pedig egy szerver konfigurációban jártas szakember beruházás nélkül is képes lehet erre
  • A vállalaton belül nem minden szoftver legális, a cégvezető sokszor nincs is ennek tudatában
  • A cégek nem tudják, melyik tervezett informatikai beruházás a legideálisabb számukra ár/érték arányban
  • Egy meglévő informatikai partner cég ajánlatáról szakmai véleményt alkotni – és ezáltal a helyes döntést kiválasztani – csak egy független szakértő segítségével lehet

Tipikus nagyvállalati problémák, amelyekkel már Ön is találkozhatott:

  • Az informatikai rendszerek auditálása nem minden jelenleg elfogadott szakmai szempontot figyelembe véve (pl. Sarbanes-Oxley direktíváknak való megfeleltetés) történt, így előfordulhat olyan eset, amikor egy dolgozó visszaél a céges adatokkal vagy jogosítványaival
  • A szerverek virtualizációja során nem a legmegfelelőbb irányt választották, így hatalmasra duzzadt beruházás lett belőle, ráadásul drága fenntartani és üzemeltetni
  • A cégek nincsenek tisztában a szoftvereik licenc költségének minimalizálási lehetőségeivel, így sokszor többszörösét költik erre a szükségesnél
  • A munkaadó nem feltétlenül észleli, ha a munkavállalók nem csak a munkavégzésükhöz szükséges adatokhoz férhetnek hozzá, ami lehetőséget teremt az adatlopásra
  • A cégek nincsenek tisztában azzal, ha ipari kémkedés fenyegeti őket az informatikai rendszereiken keresztül